مصاحبه آرشیو خبر ها
نمی توان گفت 2015 مثبت بود !  فکر می کنم خیلی مثبت بود

نمی توان گفت 2015 مثبت بود ! فکر می کنم خیلی مثبت بود

یوونتوسی ها در بازار نقل و انتقالات به دنبال خریدهای جدید هستند و مدیران بانوی پیر در حال مذاکره با گزینه های مورد نظر خود، برای جذب آنها هستند. فرنکو کازیو ، هافبک سابق بانوی پیر در مورد بازار و دیگر موارد مرتبط به تیم یوونتوس صحبت کرده است.

وی در این باره گفت: "نمی توان گفت 2015 مثبت بود ، فکر می کنم خیلی مثبت بود. در لیگ کمی با مشکل شروع کردیم ، اما فوق العاده عالی بازگشتیم. سه جام گرفتیم و به فینال لیگ قهرمانان رفتیم ، از این بهتر نمی شد."

بهترین بازیکن 2015 ؟ "خب فکر می کنم دیبالا کار مهمی انجام داده است ، او ثابت کرده که نه تنها اینده ی امیدوار کننده ای دارد ، بلکه به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد ، البته او هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد و فکر می کنم واقعا بین تمام خریدهای جدید او کارهای بسیار بسیار مهم تری برای تیم کرده است."

قدرت تیم ؟ "خب ، برای لیگ باید صبر کرد و نیازی ندارید که طولانی مدت صبر کنید. از 7 پیروزی پیاپی حسن استفاده کردیم ، این خیلی مهم است. فکر می کنم طبق انتظار یووه می تواند به زود صدر جدول باشد."

عملکرد 2015 الگری ؟ فکر می کنم الگری تا همین جا کار رویایی را انجام داده اینکه در اولین فصلش لیگ را گرفته و این فصل هم کار خوبی که در فصل قبل انجام داده را تایید می کند ، این کار کمی نیست. خیلی چیزها را عوض کرده.او بازیکنان جدیدی را وارد تیم کرده ، اینکه جای 3 نفری که رفته اند در ترکیب پر کنید اسان نبود ، اینکه کم کم همه وارد ترکیب تیم شدند به این معنی است که تیم خیلی پیشرفت کرده است."

بازار نقل و انتقالات ؟ خب ، راستش را بخواهید چند نقطه ی ضعف هم وجود دارد ، نمی دانم هافبکی خریداری خواهد شد یا نه ، نظری ندارم. یووه مدیران خوبی دارد و همین الان هم می دانند که کجا دست بگذارند و در چه پستی تیم را تقویت کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: